Det blev ingen sovmorgon idag inte men så är det att ha häst!

Var i stallet vid nio tiden imorse och släppte ut häsatarna och gjorde sedan iordning Ikaros. Lindade honom idag så att han skulle få känna sig lite fin ;) Precis innan jag skulle ge mig av utåt så kom Anneli och frågade om hon kunde gå hänga på och gå med med Jessie! Red rundan runt roy som vi kallar den så idag fick han gå lite i skogen och klättra. Jag säger bara att gud va avslappnad och mjuk han va idag, ville inte arbeta han för mycket då jag tycker att han kunde få vara så avslappnad! Älskar sådana hära dagar.

Nu när jag har kommit hem ska jag äta och sen använda våran crosstrainer så att min kropp kan bli lite finare och konditionen bättre!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback