@johnnas place

Imorse var jag hos hästen och red ut en sväng barbacka, mötte då 2 cross pojkar och tänkte nej nu kommer jag flyga av. Men det va rediga grabbar det där, när dom hade kommti nedanför backen framför mig åkte dom in till sidan och stannde och stängde av crossarna. När jag va öppe för den långa backen så startade dom och åkte försiktigt iväg! Älskar sådana grabbar alltså, det är dom sojm förgyller min dag, vad jan dom ha varit? i min ålder tror jag och det är inte ofta grabbar vi min ålder visar hänsyn och respekt..
Men å andra sidan hade dom dragit förbi och hästen blivit rädd så hade dom fan fått frukta livet alltså, men tur som så va detta underbart att se dessa grabbar visa respekt och ta hänsyn för en tjej som rider på en "jävla häst" 
Photo: belive in your self #instafashion #instahot #Girl #style #loving  #life #jj_forum #picoftheday #tagsforlikes #followforfollow
Sitter hemma hos johnna och har precis käkat tacos, vid 7 ska i sätta oss i hennes bad och kolla på film! 
 
Peace Out!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback