Mina julklappar

Lägger inte upp allt, men fick allt detta pluss 2 tröjor från morfar och en prafymr från han också, sen så fick jag  lite olika saker av mormor och fick mer saker av mamma pappa och sebbe!
 
Vissa bilder blev lite suddiga
 
Ett nytt vit/svart hopp tävlings schabrak
 
 
 
♦ Ett Hopptävlings schabrak!
♦ The sims 3
♦ En hårddisk på 2 tb = 2000 gb!
♦ 2 Ögonskuggor, en svart glittrig och en grå glittrig som ska användas väl till nyår ;)
♦ En ring jag ska ha på nyår!
♦ Ett halsband till nyår
♦ Ett armband jag ska ha på nyår
♦ Örhängen till nyår!
♦ Pengar till nyår ;)
♦ Skor till nyår
♦ och nyårs klänningen!
 
fick även som sagt!
♦ mer pengar
♦ En t-shirt med tiger tryck
♦ ett Linne fullt av paletter
♦ godis
♦ en fläkt till datorn så att den håller sig sval
♦ mer smycken
♦ hårsaker
♦ridstrumpor, lite tjockare
♦ Ridhandskar
 
Fick säkert något mer som jag glömt skriva upp ;)
 
Puss!
^Nea^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback