Pigg pålle!

När jag skulle ta in Ikaros från hagen idag så ville han inte alls komma in så jag vände mig om och började gå tillbaka till stallet och först då går han mot utgången så jag gick tillbaka och hämtade honom.
 
Valde att rida barbacka idag då jag var väldigt seg i kroppen och orkade inte sadla, red även på hacket. Han var som en bomb av energi idag och blev lite spänd och tittig emellan åt. Men det gick bra och härligt var det att komma ut och rida då han nästan gått i manegen hela tiden den senaste veckan. 
 
När jag kom hem igen så satte jag mig och kollade klart på de nya avsnitten av vampire diaries och the walking dead!Fy fan va bra det är nu alltså!
 
Kul att ni har kollat in och hoppas ni stannar!
Godnatt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback