Då kör vi igång!

Hej! 
Mitt namn är Linnea Antonsson och jag är 16 år. Jag kommer starta upp denna bloggen då jag vill dela med mig av mitt liv. Och i mitt liv finns väldigt mycket, kommer skriva om allt som kommer från hjärnan och hjärtat, kommer skriva om mina dagar. Men ni kommer mest få läsa om mig och min häst. 
 
Jag går 1 året på Sveriges ridgynasium i Kungsbacka. På vardagarna bor jag nere i Kungsbacka i en söt liten stuga med Erika och Sofia, 2 stört sköna brudar som är minst lika konstig som mig. Mycket häst blir det då jag har med mig Min häst Ikaros dit ner. Jag rider 5-7 dagar i veckan beronde på hur hårt han får gå. 
Ikaros är en halvblods valack på 13 år, innan jag kom till skolan red vi dressyr på honom men har nu även börjat hoppa! Har hunnit komma ut på en Dressyr tävling med honom och nu är det en hopptävling inplanerad i slutet av november. Han är en väldigt social och snäll kille, men han tar gjärna chansen i akt och gör som han vill om han kan.
Sen på helgerna så bor jag hemma hos mamma och pappa i Ytterby och där har vi en liten söt hund som heter Chino. Han är en liten papillon hane på 9 år. Han är världens sötaste och snällaste hund!
Nu finns det inte så mycket mer att berätta men håll ögonen öppna på bloggen och lär känna mig ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback