Go Barbacka tur i skitvädret!

Tjenare, sitter i soffan och vräker i mig popcorn och tittar på grimm. 
 
Imorse va jag och mamma ute i stallet och red en sväng, valde att rida barbacka då det va kallt ute och jag kunde få lite värme av hästen. Han är så snäll att rida barbacka på då han är mycket lugnare och snällare. 
Idag va han underbar då det va många grävmaskiner och traktorer ute, det kom bilar som brummade och folk som eldade.
 
När jag kom hem så ställde jag och mamma oss och lagade go mat som bestod av lax,ris och go citronsås. Sen satte vi oss framför tven och slappade :)
 
Imorgon är det farsdag och vi börjar med att åka till morfar och sedan följer jag med pappa, min farbror och farmor till kyrkogården och hälsar på farfar och sen åker jag till stallet och hoppar Ikaros, mamma filmar så det får ni se :)
Puss Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback