Härligt härligt och ännu mer härligt.

Imorse åkte jag och mammsen ut till stallet. Hon red en sväng och jag gick med, Ikaros skötte sig fint och va jätte snäll. Mamma tyckte det va så mysigt att sitta på honom igen och bara skritta ut i det härliga vädret.
 
När jag kom hem så satte jag mig på trappen och fixade iordning en typ burk och pimpade den. Ska göra så att så fort det händer något bra, ett mål jag uppnått eller nogåt lyckat så skriver jag det på en lap och lägger i denna burken. Happy moments 2013!
 
Nu sitter jag i vardagsrummet och har precis gjort klart ett arbete till skolan, ätit pizza som min underbara pappa varit snäll och köpt. Nu ska jag fortsätta titta på Gossip Girl och sen eventuellt en film eller så sticker jag ut och joggar i vår vädret.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback