Träning + Bilder

Inte bloggat igår eller nu innan idag eftersom att mitt internet inte varit helt på min sida.
 
Var i stallet imorse och red för Anna tränade igenom dressyr pogrammet. Övade mycet på att han skulle söka stöd och bilda kontakten själv, jag gör gärna så att jag vill ta kontakt när det är hans som ska göra det. Övade även mycket på att han ska vända för min ytterhjälper in på volten. Tycker att det gick jättebra idag och övninigarna gjorde honom jätte mjuk och fin. I slutet trampade han på under sig så hinmla bra och jag kände hur hela hans steg ändrade och jag kände verkligen alla han rörelser under mig.
 
Nu sitter jag i soffan och tittar på top model och ska snart börja plugga lite :)
Bilderna från tävlingen kommer här.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback