Full rulle hela dagen!

Började dagen med hoppning och idag stod banhoppning på schemat. Gjorde iordning min fina nyklippta ikaros.
Han kändes lugn och fin på uppvärmningen men sen vart han jätte pigg och jag höll på att flyga av..
Kom mot en oxer så lös solen in precis framför hindret och det tyckte han var läskigt så han vägrar, jag hamnar i bakläge och han bestämmes sig för att hoppa ändå, vilket resulterar till att jag flyger upp ur sadeln säkert en meter och landar rakt på hand manke vilket inte var så skönt enligt mig. Men resten av träningen va han fin och skötte sig utmärkt.

Efter hoppningen var det dags att ha svensk och jag läste 3 kapitel och sen orkade jag inte mer. Efter skolan stack jag hem och åt lite fort innan det var att cykla upp till skolan igen. Ikväll hade vi filmmys i klassen och vi tittade på gran torino, den var hyfsad bra.

Nu ligger jag här i sängen och ska alldeles strax sova!

Puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback