Allt och inget!

Sitter nere i manegen och tittar på när Erika longerar fuxen! Hon har ju skadat sig nu och kan inte inte rida och knappt stå upp så man går ju änna passa upp henne lite. Gick med Elman inne i manegen förut i ungefär 10 minuter så att han fick rört sig lite också.

På rasten idag så slängde jag upp Celina på ikaros och han gick väldigt fint må jag säga. Hon rider honom bättre än mig ju. Hon är så himla mjuk och lugn och jag gillar hennes ridstil. Har lite snuttar på det som jag kan lägga upp imorgon.

Snart ska vi dra oss hem och äta, jag ska även duscha och sen lägger vi oss och kollar på film, kanske blir det Green street hooligans 2 eftersom att vi tittade på ettan förut!

Fina fuxen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback