Bättre sent än aldrig

Hör av mig lite sent såhär men bättre det än aldrig!

Ligger i sängen och tittar på någon film med Erika, Sofia har redan somnat. Ska dock snart göra det samma.

Hoppningen idag gick kasst men det går inte alltid som en dans på rosor. Vi gjorde en rätt komplicerad övning enligt mig med massa volter åt olika håll mellan hindrena. Ikaros var stel och jobbig idag så imorgon blir det travarbete med lösgörande övningar!

Efter skolan drog vi hem en stund och jag åt och la mig sedan i sängen och kollade på heartland. Vid 5 - tiden drog vi upp till stallet igen och jag borstade och gjorde iordning Elman. Red han idag åt Erika eftersom hon är halvt handikappad som inte kan komma överens med cykeln riktigt.

Elman är en väldigt rolig och nyttig häst att rida, eller det är vad jag känner i alla fall. I början så skulle jag vara noggrann med att få fram honom och hålla formen. Han blev skit fin i slutet och jag var nöjd. Erika tycker att jag rider honom bra och att jag ska göra det flera gånger så att jag lär mig honom bättre!

Här får ni en bild på Erika och Elman tillsammans!
Godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback