I'm ALIVE

Jag lever igen!
 
Har haft så mycket att göra efter nyår att jag tyvärr inte hunnit blogga..
 
Nyår va helt awesome om ni frågar mig. Vid 6 tiden va några av oss tjejer hemma hos Sofia och käkade middag innan vi drog bort till lokalen och la in drickan i ett rum och därefter var det att sätta sig i köket och vänta in lite folk, satt i köket en timme till efter det kanske sen kom grabbarna jag hade bjudit och då blev det full fart. kände inte alla men dom va as goa och dansade gärnet! Har aldrig haft en bättre nyårs afton än denna.. dock har jag lite blåmärken då jag ramlade i trappan, ramlade av en stol och ramlade utomhus (jävla klackar!)
 
Sen dagarna efter så har jag inte haft någon tid då jag va så jävla seg dagen efter nyår och dagen fter det.. 
Sen har jag fått packa och fixa hästen för nu är jag nere i Kungsbacka på skolan igen! :)
 
Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback