De senaste dagarna!

Är så jävla dålig på att uppdatera.
Saker som hänt de senaste dagarna.
 
  • I Lördags red jag Faji, Vi red bara Rörmossevägen skritt. Faji va snäll och skötte sig bra, större än Ikaros kände man att hon va i alla fall. På kvällen där så ringde Johnna och frågade om jag ville komma på Krök i Munkegärde så jag åkte dit. När jag kom fram var det typ 6 pers där och sen kom det en jävla svärm människor. Träffade 3 gamla klasskamrater som jag gick med 7-9an. Träffade även gamla vänner som jag inte sett på hur länge som helst. Kom hem runt 4 tiden och somnade direkt. 

  • Söndags låg vi vid havet en stund för sedan var det dax för kalas hos mormor, hon blev 61. Där åt vi go mat och snackade. Träffade alla kusiner på mammas sida och fick agera lekkompis. 

  • Måndags var vi i stallet vid 12 tiden för att Ikaros skulle skos. När han var klar åkte vi hem och jag la mig och tittade på Sons of anarchy. Senare på kvällen runt halv 8 åkte vi ut till stallet och red med Sandra och Faji, tog Kristines väg, blev både skritt och trav. Ikaros var hur fin och mjuk som helst.

  • Igår Tisdags så hade jag bara en chill dag och tog det lungt, mamma red Ikaros på Kvällen när jag följde med pappa och morfar ut med båten för att fiska, Vi fick 5 makrillar varav jag fick 2, pappa 2 och morfar 1. Jag har själv aldrig fått nån fisk inannan.

  • Idag när jag vaknade så låg jag kvar i sängen en bra stund innan pappa kom hem. Han hade varit i Affären och köpt pool eftesrom att jag och Sebbe ( min bror ) tjötade om att vi ville he en. Så idag har jag hjälpt honom montera den och sen hållt på att fylla. Inte ens fylls en så vi får fortsätta imorgon. Ikväll såg vi även på film. Oblivion en ny film med Tom Cruise.Den va faktiskt ganska men väldigt lång och utdragen. Nu ligger jag i sängen och ska snart sova.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback