Sta

Gjorde ingen mer uppdatering igår. Va ju dom sagt hos hästen och red ett jobbigt pass i paddocken, denna gången gick det inte lika bra, ikaros ville inte och jag förstår honom gör det var varmt och eländigt med flugor. I slutet gick det bättre. När vi kom tillbaka till stallet så spolade vi av honom och gav han lite mat.

När vi kom hem så duschade jag av för att slänga mig i poolen, herregud det va svinkallt, badade lite innan det va dax att ta en lång varm dusch.

Idag har jag varit i stan med mamma och pappa för vi har shoppar saker till mitt rum i Kungsbacka. Nu är vi på väg hem och hämtar upp pizza på vägen. Senare blir det nog att dra till kode för
Att umgås med folket där




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback