Bästa hästen

Igår va jag och ikaros borta på krk och hoppade clearround, började med 70 som gick jätte bra, vi var felfria. Anmälde mig även till en 80, kom mot första hindret och då backa det it en häst i min väg men flyttade dig rätt snabbt så jag hoppade det ändå men rev då jag inte hade bättre tempo 2 & 3 hoppade han fint men 4 rev vi då jag inte riktigt var med och kunde haft bättre väg och resten gick bra.

Anna var med och fotade så bilder kommer när hon skickar dom.

Idag stannar jag hemma från skolan då jag inte känner mig frisk, tror jag har feber, så ikaros får vila idag, rätt skönt att dom mockar, tar in/ut och ger Hö. Frågade även Celina imorse om hon kunde fixa hand vatten och höra 2 höpåsar vilket hon är urgullig och fixar :)

Nu ska jag titta på GG
Puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback