Fredagen den 1 mars

Ligger i soffan uppe hos Mikaela, Erika ligger i den andra soffan och Mikaela å Celina ligger inne i rummet. Vampyrer diaries är igång på tven och jag känner att jag kommer att somna när som.

Sluta skolan vid 12 tiden och gick där efter direkt hem. Hemma satt jag mig en stund och åt sen sa vi hejda till Sofia eftersom att hon nu åker hem på helgen. Direkt efter det så ställde jag och Erika oss i köket och skulle lära och dansa, vilket går sakta men säkert framåt, fyfan vad svettig man blir.

Vid 5 tiden drog vi upp till stallet och satt en stund uppe oss Amanda. Väl nere i stallet började jag göra iordning ikaros och gick ut och hoppade upp, red ut en sväng barbacka i mörkret med Erika och Elman. Hästarna skötte sig fint och vi va ute i en halvtimme.

Nu på kvällen har vi varit oss Mickan och ätit och tittat på film, sover här inatt och ska upp tidigt till stallet imorgon för att börja packa.
Godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback