Galen häst

Red på Trvabanan idag och varje gång jag skulle fatta galopp så började han göra skänkel vikningar och då bad jag honom att gå framåt vilket ledde till att han blev en gunhäst och hoppade på stället. Han gjorde detta varje gång jag skulle fatta galopp så blev att öva på galoppfattningar. Idag stegrade han sig högt med mig på för första gången vilket va dumt gjort och då blev jag bara jobbigare och krävde mer. I slutet lyssnade han bra och dummade sig inte längre.
Imorgon ska jag träna för jeanette igen, vi får se hur det går och antagligen har jag fått mitt pelham innan det. Vet inte om jag rider 12 eller 2 än beronde på om Erika ska rida för hon bara åkte och svarar inte när jag ringer.. 
 
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback