Inte orkat blogga förräns nu

Ligger i sängen och tittar på salt. Faktiskt en riktigt bra film med mycket action.

Idag har jag varit i stallet en sväng och gått en promenad med ikaros, han var galen och skulle hoppa och försöka stegra sig. När jag kom hem så hann jag precis duscha innan johnna kom. Vi har varit ute hela dagen och träffat gamla vänner. Träffade äntligen Dennis också vilket var ett tag sedan. Vi va med dom resten av dagen och tillslut kom jag hem och myste med familjen framför tven.

Igår på träningen gick det super bra. Gillar verkligen denna tränaren då hon ser allt och förklarar de på ett så bra sätt. Hon nämnde bland annat att jag är väldigt stel i mina höfter och att jag måste träna mina underarmar så att dom får bättre stabilitet, hon sa en massa små saker som har en så stor effekt. Nej men riktigt bra var hon. Även hon satt upp en stund och kände på honom, hon tyckte att att var en käck häst vilket var väldigt roligt att höra.

Nu ska jag sova godnatt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback