Känns som att allt går åt rätt håll!

Känns som att allt börjar gå åt rätt håll nu. Senaste veckan har Ikaros gått som en klocka, Börjar ta tag i skolarbetet nu, hittat en dressyr tränare jag ska testa ( kommer ha kvar Anna men blir nog för denna några gånger också) Jag och Ikaros har börjat komma ut på lite tävlingar och jag blev utagen till att vara med i Bohuscupen för min klubb!
 

Uteritten idag var gosig, Ikaros bvar mjuk och fin men märkte att han inte var riktigt ren i höger bak! 
Imorgon får vi se hur han är, om det funkar att rida blir det bara utskrittning och vara försiktig, han får inte bli halr nu när jag ska träna för janette på lördag.
 
Saaaaknar min knäppgök nere i huset.. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback