Längtar tillbaka!

Usch nu vill jag bara tillbaks till Kungsbacka. Det ända roliga med att var här i ytterby är att få träffa mina vänner. Familjen och också kul att träffa men sen finns det fan inget annat att göra! Vad hade jag gjort om jag inte hade min häst, undra hur mina dagar skulle se ut och vad fan jag skulle göra! Men på Söndag kommer jag åka tillbaka och då blir det mer att göra och roligare.
 
Jag var i alla fall i stallet imorse och red ut en sväng på 6.5 km barbacka. Skrittade hela vägen så att han bara kan få lulla lite i sin egna takt. Vill inte jobba honom för mycket nu när han är hemma så han också kan få ta det lite lugnt. Han va jätte snäll idag vilket var skönt eftersom att han var helt crazy igår.
 
Resten av dagen består av att lilla jag ska orka plugga och städa lite. Usch orkar inte plugga, dock får jag skylla mig själv eftersom att jag inte gör sakerna i tid..
 
Hör av mig senare! Ska även försöka få bilderna av Anna.
Juste en bild har jag så här får ni ett smakprov ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback