Träningen igår gick super

Sorry att jag inte skrev något om träningen igår som jag lovat, men jag va as trött och mådde inte så bra där efter så jag orkade helt enkelt inte. Därför tänkte jag nu skriva hur det gick.

Träning igår gick ut på att jag skulle få fram han in i handen och red som sagt på ett pelham vilket han funkade skitbra på. Han var så jäkla fin hela passet och kag kände hur han trampade under sig. Ett tag blev han sur och tyckte det var för jobbigt så han hoppade lite och blev den typiska ikaros gunghäst. Men träningen gick skit bra och jag måste bara tänka på att inte vika mina handleder och ta bak axlarna.

Jag har lovat er film, så det kommer upp en liten snutt under dagen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback